Friday, July 1, 2011

Assalamualaikum semua.

Terlebih dahulu memanjatkan rasa syukur ke Hadrat Ilahi, akhirnya
aku dapat sambung degree dalam course Internationl Business (IB).
alhamdullilah. tapi yang tak best nya dapat kat kampus bandaraya melaka.
dari segamat aku berpindah pula ke melaka. merantau lagi ke negeri orang.
tapi tulah dalam geng2 aku, hanya aku sorang perempuan yang tercampak ke sana,
yang lain shah alam, puncak alam dengan segamat. aduhai T___T nak menangis pun ada bila
dapat tau yang tak dapat sambung kat shah alam. then bila ramai yang bagi feedback
cakap melaka ok. melaka best. nak balik tiap2 minggu pun tadehal.
relaks lah ten bukan kau sorang2 kat sana, qasha, fahmi, zirin
semua kat sana. kau still ada dengan dorang lagi.
memang lah dorang ada weh tapi aku nak kau wa! dayah! yaya! pqa! fadz! ari! intan!
korang best lah dapat sini. :( aku??

kalau aku tukar kampus pun nanti bukan dapat kat shah alam tu, tapi
puncak alam. bukan korang ada kat puncak alam tu pon.
ten ten yang kau fikir kawan takde sangat ni kenapa?hahahha
kang masuk sana ramai lah tu kawan baru. memang lah. tapi aku nak
dengan korang lagi, jealous tau tak korang semua still sama-sama.
aku dengan pakcik-pakcik 3 orang tu. sah-sah punya lah dorang semua buli aku kat sana nanti.
ok tabahkan hati kentalkan semangat! insyaAllah aku boleh kat melaka tu nanti.
mesti masuk sem baru nanti orientasi pe semua, hadoi malas malas.
masih lagi kena mengharungi benda-benda sebegitu. bosan tau tak.
dah lemau semua otak ni, nak menghadap buku balik mak aih. aku tak tau
lah apa akan jadi. tunggu jela kemunculan entry baru pada masa akan datang.

gaji tak masuk lagi. dah la bayar by check, kena lagi tunggu 3 hari bila dah issue kan check tu.
tension ah tension. duit dalam poket tinggal rm2 je tau enggak.
ok lagi 2 bulan je lagi aku akan kerja kat company ni. akhir bulan 8 aku berhenti.
gaji bulan 6 aku rasa sikit je dapat dalam 5 lebih.
gaji bulan 7 and 8 mintak-mintak lah lebih sikit nak buat belanja masuk sem baru ni nanti
shopping pape yang patut. dah lama gila tak shopping! serius tak tipu!
dapat je gaji akan ku tebus semua itu. hehe
ok lah bai semua, semoga hari anda lebih ceria dengan orang2 tersayang. =)

manisnya kurma ini. hahah
selit jap. group feberet wa menang!
yahuuuuuuuuuuu.

No comments:

Post a Comment