Wednesday, May 25, 2011

^^,

I'm still surprised with UiTM online system last night, very fast one. i bet they are using Unifi. hahaha kalau tak haih mau menunggu bagai nak gila and maki hamun sume. syukur alhamdullilah. thank you Allah. the result wasn't disappointing me. ibu, this is for you. mmuuahhhx <3 u! to all my study group you are really really awesome and excellent babe, you're deserve to get the dean's list. congratulation. alhamdullilah kita semua berjaya. yes i really admit it sem 6 memang aku down gila, malas belajar, banyak main, gelak ketawa, merayau sana sini, kawan2 yang banyak bantu aku. yes study group memang penting sangat2 dengan belajar last2 minute. tapi alhamdullilah before nak exam tu tengok carry mark semua memberansangkan. terimakasih sangat2 kat semua lecturer sem 6. walaupun kami sangat la tak puas hati ngan assignment yang macam nak mati menyiapkannya. tapi semua tu berbaloi dengan hasil kami semua pada hari ni. dengan time final exam, aku punya subject international business yang sememangnya aku ingat akan fail. memang cuak gila. alhamdullilah sekali lagi dengan tak sangkasangka international business aku dapat a+. yaAllah rasa cam nak nangis bila tengok result. syukur alhamdullilah... ;) insyaAllah i will further my degree in international business. so after this we gonna through the next stage. lagi banyak cabaran and dugaan .harap everything goes smoothly. sem 6 banyak memberikan aku kenangan pahit and manis. terimakasih pada semua. berkat doa kalian akhirnya kita semua akan grad sama2. happy graduation :) yahuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.


No comments:

Post a Comment