Monday, June 13, 2011

farahiyah's wedding


Assalamualaikum & selamat sejahtera semua.
hari ni cerita pasal orang kahwin pulak. kawan sendiri yang kahwin kot. dah sorang kawin. congratulation farah! semoga berbahagia sampai ke anak cucu. buat anak ramai2 pulak lepas ni.hehe maknanya dah ada sorang yang memulakannya, so after this ko tengoklah mesti berderet2 lepas sorang sorang yang akan kahwin. haha
agak meriah perkahwinan Farah & husband dengan kehadiran kawan-kawan STAR.
lauk dia pon sedap babe wa cakap sama lu.hehe lapar pulak rasanya dengan rendang and ayam masak merah. fuhhh aku siap makan 2x kot.hahah 1st sekali dengan geng2 asrama aku mcm biasa. 2nd round dengan Mell n Wawa. pecah perut. tp tak rugi lah makan. kenyang berbaloi memang terbaik. hahaha yang si mell gn wawa nak dekat 2jam mencari umah si farah ni.hahah kesian korang. tapi takpe aku tau niat korang yg sebenarnya nak jumpa aku kan? tu main reason! hahaha the 2nd reason sebab farah kahwin. siod la korang. tapi memang rindu gila weh. last jumpa pun time SPM. wahhhhh terubat la sikit rasa rindu tuh. ok apa lagi tengoklah gambar2 kat bawah ni. hee


rindu sangat gn korang!

mell. aku xpandai ah nk wat muncong cam kau.haha cam gedik je en gambar ni.
tape lah yang penting kita cantik.haha

sorang tu dah artis dah.
tinggal aku gn wawa jelah yang belum jadi artis lagi.
hahaha


before pergi tu cari hadiah jap.

perkongsian hadiah daripada kami semua. :)
semua belajar lagi nak beli hadiah sorang2 tak mampu.
hahahha alasan padahal boleh je.hee




ok habis sudah.

No comments:

Post a Comment