Thursday, May 6, 2010

baby finance.

esok paper terakhir saya untuk sem ini.
sangat stress okay untuk study.
lagi lagi kawan kawan sebilik semua sudah habis exam.
nasib baik ada kakak rawk menemani saya.
azab dan tertekannya saya rasa.
sungguh.

mood belajar saya zero.

mereka online.
mereka tengok movie.
mereka kemas kemas barang.
mak bapak keluarga mereka mereka yang lain datang ambik mereka.
merananyaaaa...~ =(
sungguh..


saya nak sangat jawab paper malam ni juga.
oh mr
Finance sayang, i want you tonite.!
coz i want to spread my love to you asap! tak tertahan taw..huuuu
kamu jangan hampakan saya mcm mr. LAW ok!
dia sungguh kejam terhadap saya.
hoping the result wont fall.coz i never wanting
it that way.serious i dont.
kepada ibu ayah.kakak mintak maaf kalau result menurun.
i did my best already..
saya nk sgt DEKAN sem ni..plz plz plz..

No comments:

Post a Comment