Thursday, April 29, 2010

hurmm

rakus
sebentar tadi, paper macroeconomic telah menggegarkan dewan peperiksaan dengan soalan soalan yang sungguh terbaik.
ye jujur saya katakan terbaik sebab saya dapat jawab dengan jayanya.
tetapi masih ada juga membuat kesilapan2 kecil yang sebenarnya bukan kesilapan malah tidak tahu jawapan..haha
otak bagai nk pecah bila semester ni subjek banyak membaca..

oh! paper information system minggu lepas sungguh teruja untuk saya katakan disini..
paper ni bagi saya agak susah.
bukan kerana kurangnye IQ diminda. (mungkinlah)
tapi kerana kurangnye latihan yang diberikan.
yer. apa yang saya belajar dalam class kebanyakkannya tak masuk dalam final.well, only 40% of it je masuk.

terbaik? yup! sungguh terbaik.

jadi konklusinya,saya tidak dapat jawab soalan information system dengan bangganya.
hanya berharap tidak mendapat C.
kerana seperti yang saya cakapkan tadi, C itu akan memberikan impak yang kejam ke atas diri saya.


fullstop.

No comments:

Post a Comment