Monday, June 14, 2010

germanyyyyyyyyyyyyyyyy.. :p

rumah.best.kenduri.best.makan.best.jalan jalan.best.tido.best.

bola.TAK BEST !

nasib saya anak solehah.mengalah dengan ayah dan adik demi bola.ahhhhhhh.

walaupun saya tak suka dan tak tgk bola.saya nak germany menang.sbb.ntah.pemain?corak permainan?nahh.satu haram pun saya tak kenal pemain dia.eh.tp yg dekat iklan astro tuh pemain germany kan?humm.ntahlah.okay.merepek. ;))

bgus jgk world cup ni eyh.bila ada game je dorg tgk kat kedai,bukan tgk kat rumah pun.katanya takde feeling tgk kat rumah,peluang saya untuk menonton rancangan kegemaranku..! wee..lebih baik tak payah beli astro sports tu.huh.

selamat bermata lebam ya rakan rakan ! =)

walaupun kita tak minat sesuatu,tp hormatilah mereka yg meminati :)

No comments:

Post a Comment