Friday, March 5, 2010

wonderful awesome

hey hi hellow (:

Aku baru berkesempatan nk post cite ni.. ada lah member aku tunjuk 1 article tentang sorang perempuan
mengandung, 26 weeks. Dia cerita pasal marriage life, her pregnancy , life dengan baby, cara dia didik baby dalam perut and stuff. Aku terharuuuu gila baca , rasa nak nangis pun ada huhu. Gila Emotional T____T

Masalahnye aku memang sukakan baby , yang kecik comel baru lahir , yang besar montel macam donut , yang suka merengek tak kira bingit ke tak , SEMUAAA aku suka tengok dan layan ^_^ especially kalau pergi hospital , mesti pergi bahagian baby , tengok newborn baby ke , baby tengah tidur ke.

Tengok baby ni best gila , sebab muka dorang kecik comel , lepas tu suci daripada segala dosa, so muka dorang tenang SANGAT. bila kita tengok, kita pun rasa tenang je hati dan jiwa , kan kan ? :)

Haaaa yang paling comel bila baby kecik kecik tu baru bangun tidur , mesti mengeliat dengan tangan kecik and bibir kecik halus tu , Ya SubhanAllah , tak tercakap perasaan aku tersentuh. And and bila kita para ibu yang baru bersalin , bila dia nak susukan baby dia , mesti dia pandang baby dia tak lepas lepas , lepastu senyum sorang sorang.

Sumpah terpancar wajah kasih sayu keibuan di muka ibu - ibu ni semua. Jelas terpancar wajah ketenangan. Rasa macam terubat perasaan penat setelah bertarung nyawa dalam bilik bedah/bersalin setelah lihat melihat muka anak yang suci :')

InsyaAllah dengan izin Yang Maha Esa, suatu hari nanti :')

No comments:

Post a Comment