Tuesday, December 1, 2009

baca.baca.baca.

well, malam ni rasa nak merapu sket.
nk cerita something ni kt kOrang. lama aku xshare cite.
hishh. tp nk type je aku da rase geli.
belum cte lg kt korang.isk.
dOk t'byg plak aihh.huh.
btw, be4 ak cite ni hOpe korang xterase
la k nnti.sbb berkait ngn tahap kebersihan
diri masing2.especially girls.
mane nk tau kn.huhu.

ok.start cte ek.
td aku nek bus maraliner.
nak jumpa Zarif kejap memandangkan dia xde cls 1 ari ni..
then, aku dpt seat dlm
bus.btl2 dpn 2nd pintu.
bus mcm biasa lah nk turunkan penumpang dia
n amek penumpang..
then. adelah stu minah ni nk trun.aweks la.
Ahmoi Chantek maa.rase2 diOrg ni stdnt gak.
cun seyh!
stylo milO lak tuh.
mmg aku tengok je la kan.
da aku dkt pintu, sO mmg akan tgk la kan
sape yg trun nek bus tuh.

ok.gaye amOi tu lbey kurang gini la.
except, sleeveless.
mintak mahap.
ntah gmbr sape aku amik.huhu

orait, then b4 trun tu smpat lak amoi ni
dok lambai2, bye2 ngn gang2 die
yg xtrun.yg dOk kt seat blakang.
tgh die dOk lambai2, angkt tgn tuh..,
prappp! aku nmpak..urghhhhh!!!!
watdehell!! !@#$%^&*(+!!
tkujat aku..

(dalam hati)
"bapak panjang bulu ketiak dy, da mcm
rmbut org aprika aku tgOk!!"
eeeeeeee!!!

siyes weh..cmni la upenye..
sile2 muntah.

ape pny la amoi tu.
harap muke cun, gaye stylo xhengat
tapi,
klu da ketiak cm2, jgn la pkai sleeveless.
please lahhh..!!
bile aku da nmpk tu, hilang segala ngntuk mamai sume.
hishh.
tp aku xtau la kn, ntah2 kt tempat amoi tu
tgh tOp TREND simpan
blu-ktiak-pjg2.haha

Erghhh..siyes smpai skang aku xleh lupe.
aku xde prOb dgn girls yg nk pkai
sleeveless, tp please laaa..
shave + trim ape yg perlu.
jgn wt cam amoi tu.xde mknenye nk ikut
trend sebegitu rupe.
bOys xpela.even kdg2 geli gak tgk..
huhu.


p/s; sOrry, klu aku wt kOrang kegelian + kemualan
msa bca cite nih..hoho =p

2 comments:

  1. teh.. taw xpe..
    aku leh bayang dowh..
    amoi tupi jenjalan ngn keadaan macam tu..
    OMG!!! pls la...

    ReplyDelete
  2. hahah..taw pon kau..
    tuh baru aku cte kau dah geli geleman..
    if kau ade gn aku kau tgk sendri..hahaha
    tergelok2 aku rse gelak kan dorg..haha

    ReplyDelete